Nadwozie | 5-drzwiowe | |
Silnik | 1.0 BOOSTERJET SHVS | |
Napęd | 2WD | |
Wymiary |
||
Długość | [mm] | 3840 |
Szerokość | [mm] | 1735 |
Wysokość | [mm] | 1495 |
Rozstaw osi | [mm] | 2450 |
Rozstaw kół | Przód [mm] | 1520 |
Tył [mm] | 1525 | |
Minimalny promień skrętu | [m] | 4,80 |
Prześwit | [mm] | 120 |
Pojemności |
||
Ilość miejsc | 5 | |
Pojemność bagażnika | Podniesione oparcia tylnej kanapy (VDA) [litry] | 265 |
Złożone oparcia tylnej kanapy (VDA) [litry] | 579 | |
Maksymalna pojemność (dane producenta) [litry] | 947 | |
Zbiornik paliwa | [litry] | 37 |
Silnik |
||
Typ | K10C DITC z VVT i ISG | |
Paliwo | Benzyna | |
Liczba cylindrów | 3 | |
Liczba zaworów | 12 | |
Pojemność skokowa | [cm³] | 998 |
Średnica cylindra x skok tłoka | [mm] | 73,0 x 79,5 |
Stopień sprężania | 10,0 | |
Maksymalna moc | [kW (KM) / obr./min] | 82 (111) / 5500 |
Maksymalny moment obrotowy | [Nm / obr./min] | 170 / 2000-3500 |
Zasilanie | Bezpośredni wtrysk benzyny | |
Układ hybrydowy SHVS (typu „mild hybrid” z ISG) | ISG (zintegrowany rozrusznik/alternator) | Maksymalne parametry pracy: 1,9 kW - 50 Nm |
Li-Ion (akumulator litowo-jonowy) | 12V | |
Skrzynia biegów |
||
Typ skrzyni biegów | 5MT | |
Przełożenie | 1 bieg | 3,545 |
2 bieg | 1,904 | |
3 bieg | 1,233 | |
4 bieg | 0,885 | |
5 bieg | 0,690 | |
Bieg wsteczny | 3,250 | |
Przełożenie przekładni głównej | 3,944 | |
Podwozie |
||
Układ kierowniczy | Przekładnia zębatkowa, wspomagany elektrycznie | |
Hamulce | Przednie | Tarczowe wentylowane |
Tylne | Tarczowe | |
Zawieszenie | Przednie | Kolumny MacPherson |
Tylne | Belka skrętna | |
Ogumienie | 185/55R16 | |
Masy |
||
Masa własna (bazowa / z pełnym wyposażeniem) | [kg] | 875 / 925 |
Dopuszczalna masa całkowita | [kg] | 1380 |
Osiągi |
||
Prędkość maksymalna | [km/h] | 195 |
Przyspieszenie 0-100 km/h | [sek.] | 10,6 |
Dane eksploatacyjne |
||
Zużycie paliwa | Cykl miejski [l/100km] | 4.8 |
Cykl pozamiejski [l/100km] | 4 | |
Cykl mieszany [l/100km] | 4.3 | |
Norma emisji spalin | Euro 6 | |
Emisja CO₂ (WLTP) | Cykl mieszany [g/km] | 97 |