Nadwozie | 5-drzwiowe | ||
Silnik | 1.0 BOOSTERJET | ||
Napęd | 2WD | 4WD (ALLGRIP) | |
Wymiary |
|||
Długość | [mm] | 4300 | |
Szerokość | [mm] | 1785 | |
Wysokość | [mm] | 1580 - 1585 (z relingami dachowymi) | |
Rozstaw osi | [mm] | 2600 | |
Rozstaw kół | Przód [mm] | 1535 | |
Tył [mm] | 1505 | ||
Minimalny promień skrętu | [m] | 5,40 | |
Prześwit | [mm] | 180 | |
Pojemności |
|||
Ilość miejsc | 5 | ||
Pojemność bagażnika | Podniesione oparcia tylnej kanapy (VDA) [litry] | 430 | |
Złożone oparcia tylnej kanapy (VDA) [litry] | 875 | ||
Maksymalna pojemność (dane producenta) [litry] | 1269 | ||
Zbiornik paliwa | [litry] | 47 | |
Silnik |
|||
Typ | K10C DITC z VVT | ||
Paliwo | Benzyna | ||
Liczba cylindrów | 3 | ||
Liczba zaworów | 12 | ||
Pojemność skokowa | [cm³] | 998 | |
Średnica cylindra x skok tłoka | [mm] | 73,0 x 79,5 | |
Stopień sprężania | 10,0 | ||
Maksymalna moc | [kW (KM) / obr./min] | 82 (111) / 5500 | |
Maksymalny moment obrotowy | [Nm / obr./min] | 170 / 2000-3500 | |
Zasilanie | Bezpośredni wtrysk benzyny | ||
Skrzynia biegów |
|||
Typ skrzyni biegów | 5MT | ||
Przełożenie | 1 bieg | 3,545 | |
2 bieg | 1,904 | ||
3 bieg | 1,233 | ||
4 bieg | 0,885 | ||
5 bieg | 0,690 | ||
Bieg wsteczny | 3,250 | ||
Przełożenie przekładni głównej | 4,687 | ||
Podwozie |
|||
Układ kierowniczy | Przekładania zębatkowa, wspomagany elektrycznie | ||
Hamulce | Przednie | Tarczowe wentylowane | |
Tylne | Tarczowe | ||
Zawieszenie | Przednie | Kolumny MacPherson | |
Tylne | Belka skrętna | ||
Ogumienie | 215/60R16, 215/55R17 | ||
Masy |
|||
Masa własna (bazowa) | [kg] | 1090 | 1200 |
Dopuszczalna masa całkowita | [kg] | 1730 | |
Osiągi |
|||
Prędkość maksymalna | [km/h] | 180 | 175 |
Przyspieszenie 0-100 km/h | [sek.] | 11,0 | 12,0 |
Dane eksploatacyjne |
|||
Norma emisji spalin | Euro 6 | ||
Zużycie paliwa | Cykl miejski [l/100km] | 5.7 | 5.9 |
Cykl pozamiejski [l/100km] | 4.6 | 4.9 | |
Cykl mieszany [l/100km] | 5 | 5.3 | |
Emisja CO₂ (WLTP) | Cykl mieszany [g/km] | 113 | 119 |
* maksymalny moment obrotowy dla wersji 1.0 BOOSTERJET 6AT: 160 Nm przy 1800-4000 obr./min.