Nadwozie | 5-drzwiowe | |
Silnik | 1.2 DualJet SHVS | |
Napęd | 2WD | |
Wymiary |
||
Długość | [mm] | 3700 |
Szerokość | [mm] | 1690 |
Wysokość | [mm] | 1595 |
Rozstaw osi | [mm] | 2435 |
Rozstaw kół | Przód [mm] | 1460 |
Tył [mm] | 1470 | |
Minimalny promień skrętu | [m] | 4,70 |
Prześwit | [mm] | 180 |
Pojemności |
||
Ilość miejsc | 4 | |
Pojemność bagażnika | Podniesione oparcia tylnej kanapy (VDA) [litry] | 260 |
Złożone oparcia tylnej kanapy (VDA) [litry] | 514 | |
Maksymalna pojemność (dane producenta) [litry] | 1100 | |
Zbiornik paliwa | [litry] | 32 |
Silnik |
||
Typ | K12C z VVT i ISG | |
Paliwo | Benzyna | |
Liczba cylindrów | 4 | |
Liczba zaworów | 16 | |
Pojemność skokowa | [cm³] | 1242 |
Średnica cylindra x skok tłoka | [mm] | 73,0 x 74,2 |
Stopień sprężania | 12,5 | |
Maksymalna moc | [kW (KM) / obr./min] | 66 (90) / 6000 |
Maksymalny moment obrotowy | [Nm / obr./min] | 120 / 4400 |
Zasilanie | Elektroniczny wtrysk wielopunktowy | |
Układ hybrydowy SHVS (typu „mild hybrid” z ISG) | ISG (zintegrowany rozrusznik/alternator) | Maksymalne parametry pracy: 1,9 kW - 50 Nm |
Li-Ion (akumulator litowo-jonowy) | 12V | |
Skrzynia biegów |
||
Typ skrzyni biegów | 5MT | |
Przełożenie | 1 bieg | 3,545 |
2 bieg | 1,904 | |
3 bieg | 1,240 | |
4 bieg | 0,914 | |
5 bieg | 0,717 | |
Bieg wsteczny | 3,272 | |
Przełożenie przekładni głównej | 4,294 | |
Podwozie |
||
Układ kierowniczy | Przekładnia zębatkowa, wspomagany elektrycznie | |
Hamulce | Przednie | Tarczowe wentylowane |
Tylne | Bębnowe | |
Zawieszenie | Przednie | Kolumny MacPherson |
Tylne | Belka skrętna | |
Ogumienie | 175/65R15, 175/60R16 | |
Masy |
||
Masa własna (bazowa / z pełnym wyposażeniem) | [kg] | 835 / 870 |
Dopuszczalna masa całkowita | [kg] | 1330 |
Osiągi |
||
Prędkość maksymalna | [km/h] | 170 |
Przyspieszenie 0-100 km/h | [sek.] | 11,8 |
Dane eksploatacyjne |
||
Norma emisji spalin | Euro 6 | |
Zużycie paliwa | Cykl miejski [l/100km] | 4.7 |
Cykl pozamiejski [l/100km] | 4.1 | |
Cykl mieszany [l/100km] | 4.3 | |
Emisja CO₂ (WLTP) | Cykl mieszany [g/km] | 117-122 |